bg_image
با ما بدون آب هرگز

روش نصب پمپ آب ساختمان با مخزن اتوماتیک

نصب پمپ آب در آپارتمان های بزرگ جهت نامین فشار آب لازم در کلیه طبقات اهمیت بسیار زیادی دارد، امروزه به علت کمبود فشار آب لوله اصلی شهری مدیریت ساختمان باید جهت رفاه حال ساکنین آپارتمان با یک متخصص در این زمینه مشورت کند. گروه مهندسی برق آزما با نصب پمپ با تعیین ظرفیت فشار آب مورد نیاز آپارتمان و اصلاح لوله کشی و همچنین نصب اتطالات صحیح می تواند گزینه خوبی در ارائه خدمات با کیفیت عالی و قیمت مناسب گام بردارد.

اجرای نصب پمپ آب خانگی با مخزن اتواتیک با قیمت مناسب

 

خدمات مهندسی برق آزما با بیش از 20 سال تجربه و خدمات گسترده در زمینه نصب انواع پمپ های خانگی سه فاز و تک فاز و نیز انواع پمپ های کشاورزی سه فاز و نصب کفکش در چاه ها و همچنین نصب و راه اندازی پوستر پمپ ها در شرکتهای صنعتی و از تخصص ترین خدمات نصب و راه اندازی پمپ های سه فاز و تک فاز با کنترل PID با اینورتر و ترنسمیتر ولتاژی و جریانی، می تواند گزینه خوبی جهت انجام کلیه پروزه های شما باشد.

image
image

نحوه نصب پمپ خانگی

برای رفع مشکل کمبود فشار آب، ساکنین ساختمان ها به نصب پمپ آب رو آورده اند.

این پمپ ها با کمک گرفتن از یک منبع تحت فشار آب یا سنسورهای فشار که به پمپ متصل می شوند آب را با فشارهای قابل تنظیم به داخل لوله کشی ساختمان انتقال می دهند و کمبود فشار آب را جبران می کنند.

انتخاب نوع و ظرفیت پمپ به موارد استفاده، تعداد واحدهای ساختمان، طول مسیر لوله کشی و تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد.

نصب پمپ صنعتی سه فاز

نصب انواع پمپ های سه فاز به شرایط محل نصب بستگی دارد. هر نوع پمپ جهت راه اندازی یک سیستم آبرسانی ساخته می شود. انواع پمپ های خانگی تک فاز و صنعتی سه فاز به یک تابلو برق مدار فرمان جهت کنترل و حفاظت آنها نیاز دارد

دیدگاه گروه مهندسی برق آزما
داشتن ایده های موثر و جدید در ارتقای خدمات بهتر و با کیفیت، در راستای اهداف مشتری و داشتن صداقت کاری در عملکرد و حسن انجام کار
ما فراتر از یک نام

چرا باید خدمات مهندسی برق آزما را انتخاب کرد

01

کیفیت در خدمات

حفاظت تضمینی از موتورها

02

قیمت مناسب

طراحی تابلو و مونتاژ و نصب

03

در اسرع وقت

متعهد در انجام کار

اجرای سینی کشی و کابل کشی و نصب روشنایی و چراغ سقفی و نصب تابلوهای توزیع 100%

طراحی و نصب و راه اندازی انواع تابلوهای مدار فرمان حفاظت از موتورهای سه فاز و تکفاز 100%