bg_image
بدون توقف تولید کنید

روش تخصصی تعمیر تابلو برق سه فاز و تک فاز

بهترین روش جهت تعمیر تابلو برق صنعتی سه فاز شناسایی قطعات آسیب پذیر است، چون یک قطعه معیوب در داخل تابلو برق می تواند هزینه زیادی برای کارفرما ایجاد کند. اگر در تعمیر تابلو برق توسط کارشناس برق سهل انگاری صورت گیرد در آینده نزدیک ممکن است یک موتور بسوزد و باید 2 برابر از قبل هزینه پرداخت شود. گروه مهندسی برق آزما با کارشناسان متخصص جهت تعمیر تابلو برق صنعتی دستگاه های تولیدی می تواند خدمات خوبی در این زمینه ارائه دهد.

مراحل تشخیص خرابی و تعمیر تابلو برق سه فاز

 

تعمیر تابلو برق سه فاز و تک فاز نیازمند تخصص و تجربه می باشد و باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. ابتدا باید قطعات معیوب را از شکل ظاهر آن تشخصی داد و قطعات سالم را جایگزین آن کرد.
مرحاه بعد باید قطعات حفاظتی که در تابلو برق نصب شده را بررسی کرد و خطای برقی و آلارم ایجاد شده را با عملکرد و شناخت علت خرابی آن را رفع کرد.
تعمیر تابلو برق سه فاز به علت استفاده از قطعات پیشرفته در تابلو برق جهت راه اندازی دستگاه صنعتی و مدار فرمان آن خیلی پیچیده و خاص می باشد و اگر درست و اصولی تعمیر نشود باعث افزایش هزینه برای کارفرما خواهد شد.
پس اگر پروژه ای جهت انجام دارید گروه مهندسی برق آزما بهترین و با تجربه ترین گروه در زمینه اجرای طراحی و ساخت و مونتاژ و نصب تابلو برق سه فاز و تک فاز می باشد و می تواند خدمات خوبی ارائه دهد
image
image
دیدگاه گروه مهندسی برق آزما
داشتن ایده های موثر و جدید در ارتقای خدمات بهتر و با کیفیت، در راستای اهداف مشتری و داشتن صداقت کاری در عملکرد و حسن انجام کار
ما فراتر از یک نام

چرا باید خدمات مهندسی برق آزما را انتخاب کرد

01

کیفیت در خدمات

حفاظت تضمینی از موتورها

02

قیمت مناسب

طراحی تابلو و مونتاژ و نصب

03

در اسرع وقت

متعهد در انجام کار

اجرای سینی کشی و کابل کشی و نصب روشنایی و چراغ سقفی و نصب تابلوهای توزیع 100%

طراحی و نصب و راه اندازی انواع تابلوهای مدار فرمان حفاظت از موتورهای سه فاز و تکفاز 100%