bg_image
دیدگاه‌ها برای مونتاژ تابلو برق صنعتی بسته هستند
ارسال شده توسط

hseyf

طراحی و مونتاژ و نصب تابلو برق سه فاز

خدمات مهندسی برق آزما یکی از معتبرترین مراکز طراحی و مونتاژ و نصب تابلو برق سه فاز و تک فاز می باشد. گروه مهندسی برق آزما با بیش از 20 سال تجربه و خدمات گسترده و با داشتن پرسنل تحصیل کرده و ماهر می تواند گزینه خوبی جهت اجرای پروژه های برقی شما باشد. طراحی و مونتاژ تابلو برق سه فاز باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام شود.

 

مونتاژ تابلو برق صنعتی سه فاز و تک فاز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

 

خدمات مهندسی برق آزما

 

مونتاژ تابلو برق صنعتی را می توان به عنوان عضو جدا نشدنی و یکی از مهم ترین ارکان صنعت برق در تمام جهان دانست. فعالیت دستگاه ها به طور مستقیم به تابلو برق وابسته است و کیفیت در مونتاژ تابلو برق صنعتی می تواند به طور مستقیم بر عملکرد، سطح ایمنی و سطح کیفیت محصول نهایی تاثیر گذار باشد.

حتما یک مهندس یا تکنسین برق برای مونتاژ تابلو برق می داند که چه اقداماتی لازم است؟ چه کنیم تا تابلویی استاندارد مونتاژ کنیم؟ نکات مهم برای مونتاژ تابلو برق شناخت کلی از برق و آشنایی با قطعات و چگونگی کارکرد آن می باشد. با در نظر گرفتن این نکات روش های زیادی برای مونتاژ تابلو برق صنعتی وجود خواهد داشت.

 

اصول اولیه مونتاژ تابلو برق صنعتی به عملکرد و فرآیند تولید در ساخت تابلو برق و دستگاه مربوط به آن است که چگونه کار میکند و چه قطعاتی باید بکار برد و از همه مهمتر طراحی مدار فرمان تابلو برق صنعتی مغز متفکر تابلو برق می باشد که کلیه قطعات با هم کار کنند.

 

خدمات مهندسی برق آزما

 

یکی از نکات بسیار مهم در مونتاژ تابلو برق که باید به آن توجه کرد ساخت تابلو برق صنعتی و ابعاد آن در چیدمان قطعات و تجهیزات در تابلو برق می باشد. یک مهندس و یا تکنسین برق باید بتواند اندازه تابلو برق را بر اساس همین موضوع در نظر بگیرد، زیرا باید برای کارفرما با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی یک کار با کیفیت و عالی را ارائه دهد.

صادقانه اگر بخواهم بگویم، تمام نکاتی که گفته شد همه همکاران و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند خوب هستند و زحمت می کشند تا یک کار با کیفیت را تحویل دهند. ولی کسانی می توانند خدمات خوب و با کیفیت و عالی انجام دهند که تجربه کار در شرکتها و یا کارخانه جات را داشته باشند، زیرا تجربه ای که در تامین و نگهداری از تابلو برق ها و موتورها و تجهیزات و تاسیسات الکتریکی بدست می آید، خیلی می تواند در این زمینه کمک کند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه دهد.

خدمات مهندسی برق آزما افتخارش این است که با بیش از 20 سال تجربه و خدمات گسترده در تامین و نگهداری از تابلو برق های صنعتی و دستگاه های تولیدی و تاسیسات الکتریکی و پست های فشار متوسط و فشار قوی و همجنین حفاظت از موتورها و پمپ ها و جلوگیری از سوختن آنها در شرکتها و کارخانه ها در حال انجام وظیفه هستیم.

گروه مهندسی برق آزما یک پکیج خدماتی است که دارای اکیپ مجرب و ماهر می تواند کلیۀ پروژه های کارفرمایان عزیز را با کیفیت عالی و قیمت مناسب و اقتصادی انجام دهد، شما فقط تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه گروه مهندسی برق آزما
داشتن ایده های موثر و جدید در ارتقای خدمات بهتر و با کیفیت، در راستای اهداف مشتری و داشتن صداقت کاری در عملکرد و حسن انجام کار
ما فراتر از یک نام

چرا باید خدمات مهندسی برق آزما را انتخاب کرد

01

کیفیت در خدمات

حفاظت تضمینی از موتورها

02

قیمت مناسب

طراحی تابلو و مونتاژ و نصب

03

در اسرع وقت

متعهد در انجام کار

اجرای سینی کشی و کابل کشی و نصب روشنایی و چراغ سقفی و نصب تابلوهای توزیع 100%

طراحی و نصب و راه اندازی انواع تابلوهای مدار فرمان حفاظت از موتورهای سه فاز و تکفاز 100%