bg_image
دیدگاه‌ها برای تعمیرات چراغهای خیابانی و روشنایی بسته هستند
ارسال شده توسط

hseyf

با ما بدرخشید

تعمیر و نصب چراغ های خیابانی و روشنایی سوله ها

خدمات مهندسی برق آزما سریع ترین روش جهت تعویض انواع چراغ های خیابانی قدیمی با چراغ های led و smd و همچنین تعمیر و نصب انواع چراغ های خیابانی در سالن های ورزشی و معابر عمومی و نیز در پارکها با بروزترین تجهیزات انجام می دهد. از خدمات دیگر می توان تعمیر و تعویض انواع لامپ های روشنایی در سالن ها و تالارها و باغ ها و رستورانها و غیره را با قیمت مناسب و کیفیت عالی نام برد. گروه مهندسی برق آزما با بیش از 20 سال تجربه و خدمات گسترده آماده انجام پروژه های تعمیر و نصب و تعویض چراغ های خیابانی و لامپ های روشنایی با جرثقیل کابین دار می باشد.

اجرای تعمیر و تعویض و نصب چراغ های خیابانی با قیمت مناسب

 

خدمات مهندسی برق آزما مجری انجام پروژه های تعویض و نصب و تعمیر انواع چراغ های خیابانی و روشنایی صنعتی می باشد

 

تعمیرات چراغ های خیابانی قدیمی از ضروری­‌ترین ادوات در راه و شهرسازی و همچنین روشنایی معابر، پارک‌­ها و به صورت کلی فضای باز است. جهت ایجاد امنیت در شهرها و روشنایی و دید معابر باعث شده تا نیاز به چراغ خیابانی با کیفیت همواره حس شود. روشنایی مناسب معابر و خیابان­‌ها، خطرات مختلف از جمله تصادفات جاده­ای را تا 30 درصد کاهش می‌­دهد. نور با کیفیت چراغ خیابانی ال ای دی، مصرف فوق­‌العاده پایین این چراغ و هم‌چنین طول عمر بالا همراه با مزایای بسیار دیگر نسبت به نسل­‌های پیشین چراغ خیابانی باعث شده تا این چراغ‌­ها در نورپردازی مدرن در سرتاسر دنیا با استقبال گسترده‌­ای روبرو شوند.

مدیران بخش‌­های مختلف خدماتی و شهرسازی نیز با خرید چراغ خیابانی ال ای دی در توان‌های مختلف از 50 وات و 100 وات گرفته تا 700 وات هم به کاهش هزینه­‌ها کمک کرده و هم کیفیت روشنایی و خدمات را بهبود می‌بخشند. برای خرید چراغ‌های خیابانی ال ای دی و یا اطلاع از قیمت چراغ خیابانی ال ای دی نیاز است تا ابتدا با مشخصات، ویژگی‌ها، کاربرد هر مدل و نکات مرتبط با این چراغ آشنا شوید تا بهترین و به صرفه­‌ترین چراغ خیابانی را انتخاب کنید.

همانطور که می­‌دانید، چراغ­‌های خیابانی در شرایط و با ضوابط گوناگونی نصب می­‌شوند. زاویه تابش چراغ­ خیابانی، ارتفاع پایه چراغ خیابانی، فواصل نصب چراغ­‌های خیابانی از یکدیگر و مقدار درخشندگی ایجاد شده در فضا، پستی و بلندی­‌ها و عوارض زمین، پیچ و خم جاده و غیره از عواملی است که در نصب چراغ خیابانی بسیار تاثیرگذار و مورد توجه است. با توجه به این موارد و سطح روشنایی مورد نیاز در فضاهای مختلف، ضوابط خاصی برای نصب چراغ خیابانی در هر فضا در نظر گرفته شده ­است.

خدمات مهندسی برق آزما

قابل توجه همه شرکتها و کارخانه ها خدمات مهندسی برق آزما جهت تعمیرات و تعویض انواع چراغ های خیابانی و اماکن عمومی و پارکها و فضای سبز و روشنایی تالارهای پذیرایی و باغ رستوران ها اعلام آمادگی می نماید. گروه مهندسی برق آزما دارای اکیپ ماهر و با تجربه و از همه مهمتر داشتن جرثقیل کابین دار می تواند کلیه خدمات مورد نیاز شما را برآورده سازد. اگر بدنبال یک پیمانکار جهت تعمیرات برق صنعتی و همجنین تعمیرات تابلو برق صنعتی و یا نصب انواع پمپ آب و مخازن اتوماتیک هستید خدمات مهندسی برق آزما یک پکیج خدماتی کامل است.

دیدگاه گروه مهندسی برق آزما
داشتن ایده های موثر و جدید در ارتقای خدمات بهتر و با کیفیت، در راستای اهداف مشتری و داشتن صداقت کاری در عملکرد و حسن انجام کار
ما فراتر از یک نام

چرا باید خدمات مهندسی برق آزما را انتخاب کرد

01

کیفیت در خدمات

حفاظت تضمینی از موتورها

02

قیمت مناسب

طراحی تابلو و مونتاژ و نصب

03

در اسرع وقت

متعهد در انجام کار

اجرای سینی کشی و کابل کشی و نصب روشنایی و چراغ سقفی و نصب تابلوهای توزیع 100%

طراحی و نصب و راه اندازی انواع تابلوهای مدار فرمان حفاظت از موتورهای سه فاز و تکفاز 100%