bg_image
دیدگاه‌ها برای ساخت تابلو برق دستگاه بسته هستند
ارسال شده توسط

hseyf

کیفیت در ساخت با تکنولوژی روز

ساخت تابلو برق دستگاه صنعتی

بدون تردید نصب تابلو برق برای راه‌اندازی کارخانجات صنعتی، موتورخانه‌ها، سیستم‌های گرمایش و سرمایش ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی بسیار ضروری و حائز اهمیت است. تابلو برق به عنوان یک محفظه فلزی یا غیرفلزی، تجهیزات الکتریکی گوناگون را در خود جای می‌دهد تا علاوه بر نظارت بر عملکرد، از دستگاه‌ها در برابر نوسانات جریان و شوک الکتریکی محافظت شود. ساخت تابلو برق به دانش و تخصص بسیار بالایی نیاز دارد؛ از این‌رو تکنسین‌های فنی مجرب باید طراحی و نقشه‌کشی را انجام داده و در نهایت به ساخت قطعات و مونتاژ تابلو برق اقدام کنند. پیشنهاد ما جهت سفارش در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو برق با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌فرد گروه مهندسی برق آزما می باشدکیفیت را با ما تجربه کنید

مراحل ساخت تابلو برق سه فاز و تک فاز به سفارش مشتری با قیمت مناسب

 

خدمات مهندسی برق آزما

 

 ساخت تابلو برق صنعتی طی شش مرحله از ایده اولیه تبدیل به محصول نهایی می‌شود. اولین مرحله، طراحی و آماده‌سازی نقشه ایزومتریک و جانمایی می‌باشد.

در مرحله دوم که شامل جوشکاری، برش کاری، خم و سوراخ کاری بدنه هست باید بر اساس نقشه‌ای که در مرحله قبل تهیه دیده شد اقدام به برش کاری و ساخت با فولاد ضد زنگ برای بدنه تابلو برق کنیم.
ضخامت ورق در این مورد به طور معمول بین یک و نیم الی دو و نیم میلیمتر است. تفاوت در این عدد به نوع کاربرد و محل استفاده دستگاه بستگی دارد.

سومین مرحله، رنگ کاری بدنه است. رنگ کاری بدنه خود شامل چهار مرحله می‌باشد؛ چربی زدایی، زنگ زدایی، فسفاته کاری و عایق کاری. مونتاژ اسکلت و بدنه تابلو برق

 

خدمات مهندسی برق آزما

 

مرحله چهارم ساخت تابلو برق صنعتی است. پس از خشک شدن رنگ بدنه، کارگران با این هدف که دستگاه آماده قرارگیری تجهیزات الکتریکی در مکان مناسب درون آن گردد، اقدام به اتصال اسکلت و بدنه و جاسازی قطعات مختلف نگهدارنده در آن می‌کنند.

در نهایت و قبل از انجام تست و کنترل کیفیت کار که قسمت آخر ساخت تابلو برق صنعتی است، مرحله پنجم کار که مونتاژ قطعات و تجهیزات الکتریکی و سیم کشی را شامل می‌شود قرار دارد.

در این مرحله قطعات الکتریکی از جمله رله‌ها، جعبه فیوز مینیاتوری، کنتاکتورها، پریزها، تابلوهای نمایشگر و… بر روی تابلو برق نصب می‌شوند.

 

خدمات مهندسی برق آزما

 

در صنعت انواع مختلفی از تابلو برق‌های فشار ضعیف بسته به نیاز بکار گرفته می‌شوند. هر یک از این انواع بسته به رنج ولتاژی و مورد استفاده و حفاظت مد نظر ممکن است از تجهیزات (کلید ها، فیوز ها و ….) مختلفی استفاده کنند. در ادامه دسته بندی از انواع تابلو برق‌ها را معرفی و تا حدودی به بررسی هر از این انواع میپردازیم.

 

خدمات مهندسی برق آزما

 

انواع تابلو برق فشار ضعیف :

1) تابلو برق توزیع  (MDP electrical panel)

2) تابلو برق چنج اور (Change over electrical panel)

3) تابلو برق بانک خازنی (Capacitive bank electrical panel)

4) تابلو برق دیواری روکار و توکار (Wall-mounted electrical panel)

5) تابلو برق کنترل موتور ( MCC electrical pane )

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه گروه مهندسی برق آزما
داشتن ایده های موثر و جدید در ارتقای خدمات بهتر و با کیفیت، در راستای اهداف مشتری و داشتن صداقت کاری در عملکرد و حسن انجام کار
ما فراتر از یک نام

چرا باید خدمات مهندسی برق آزما را انتخاب کرد

01

کیفیت در خدمات

حفاظت تضمینی از موتورها

02

قیمت مناسب

طراحی تابلو و مونتاژ و نصب

03

در اسرع وقت

متعهد در انجام کار

اجرای سینی کشی و کابل کشی و نصب روشنایی و چراغ سقفی و نصب تابلوهای توزیع 100%

طراحی و نصب و راه اندازی انواع تابلوهای مدار فرمان حفاظت از موتورهای سه فاز و تکفاز 100%