bg_image
بهترین خدمات را با ما تجربه کنید

انجام بهترین روش کابل کشی و سینی کشی و روشنایی در سوله ها

اجرای کابل کشی و سینی کشی در سوله ها به نقشه مسیر اجرای آن بستگی دارد، معمولا در سوله ها از جوشکاری جهت نصب پابه ساپورت برای سینی کشی استفاده می شود. نحوه کابل کشی روی سینی باید در کوتاه ترین مسیر طراحی شود تا برای کارفرما صرفه اقتصادی داشته باشد. گروه مهندسی برق آزما با خدمات گسترده و با تجربه در این زمینه، می تواند با مشاوره تخصصی جهت تامین برق کافی بدون افت ولتاژ در هنگام اوج مصرف دستگاه های تولیدی و نصب روشنایی دقیق و همچنین طراحی و ساخت و مونتاژ تابلوهای اصلی و توزیع شما را در اجرای پروژه ها یاری کند.

روش کابل کشی و سینی کشی و نصب روشنایی در سوله ها

 
در حال حاضر سینی کشی و کابل کشی یکی از کاربردی ترین ابزار هایی که در سیستم های الکترونیکی و سازمان های اداری و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد سینی کابل است. کاربرد سینی جهت کابل به حدی فراوان و مهم است که به راحتی نمی توان نقش آن را نادیده گرفت. به طور معمول این محصول برای برای ایجاد تسهیل در تکنولوژی و نصب سریع طراحی و ساخت شده است.
 سینی کشی و کابل کشی به تجربه و تخصص نیاز دارد، چرا که اگر مجری کار مسیر نصب کابل کشی و سینی کشی را درست و اصولی طراحی نکند باعث افزایش هزینه برای کارفرما خواهد شد.
پس اگر پروژه ای جهت انجام دارید گروه مهندسی برق آزما بهترین و با تجربه ترین در زمینه اجرای کابل کشی و  سینی کشی نصب نردبان کابل  و همچنین لوله گذاری در منحول و نصب ساپورت سینی کابل می باشد.
image
image
دیدگاه گروه مهندسی برق آزما
داشتن ایده های موثر و جدید در ارتقای خدمات بهتر و با کیفیت، در راستای اهداف مشتری و داشتن صداقت کاری در عملکرد و حسن انجام کار
ما فراتر از یک نام

چرا باید خدمات مهندسی برق آزما را انتخاب کرد

01

کیفیت در خدمات

حفاظت تضمینی از موتورها

02

قیمت مناسب

طراحی تابلو و مونتاژ و نصب

03

در اسرع وقت

متعهد در انجام کار

اجرای سینی کشی و کابل کشی و نصب روشنایی و چراغ سقفی و نصب تابلوهای توزیع 100%

طراحی و نصب و راه اندازی انواع تابلوهای مدار فرمان حفاظت از موتورهای سه فاز و تکفاز 100%