bg_image
هدف ما خلاقیت در توسعه

خدمات کابل کشی و سینی کشی و روشنایی در سوله ها

اجرای حرفه ای ترین کابل کشی و سینی کشی با نصب ساپورت قوطی و جوشکاری در سوله ها و کارگاهها و کارخانه ها در اسرع وقت و با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود. از بهترین خدمات دیگر نصب انواع روشنایی و نصب سوکت سه فاز و تک فاز و همچنین کابل کشی و نصب چراغ آپلو 250 وات گازی و نیز کابل کشی ارت و لوله گذاری فولادی می باشد. یکی از تخصصی ترین خدمات، طراحی و مونتاژ و کابل کشی و نصب انواع تابلوهای توزیع و تابلوی روشنایی در خدمات مهندسی برق آزما با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود. ما در کنار شما هستیم فقط کافیست تماس بگیرید

 

مراحل و شرایط کابل کشی و نصب سینی کابل در سوله ها

 

یکی از نکات مهمی که در اجرای فرآیند کابل کشی روی سینی اهمیت دارد تشخیص مسیر صحیح و حدالامکان کوتاه می باشد. طبیعتاً انتخاب مسیرهای طولانی برای نصب سینی کابل عملاً علاوه بر صرف هزینه ی بیشتر برای تهیه ی سینی ها، معماری صحیح و مسیریابی سینی های کابل را نیز دچار مشکل می کند.

خدمات مهندسی برق آزما

 

مسیرهای هوایی و معلق عمده نواحی موجود برای نصب سینی ها می باشد که در این شرایط اهمیت محل اتصال سینی ها دو چندان می شود چرا که در مسیرهای معلق یافتن یک تکیه گاه مناسب برای تحمل بار بالای سینی ها و کابل های سوار بر آن نیازمند دقت بسیار بالایی است. تناسب حجم کابل ها و ابعاد سینی باید همواره در یک حد استاندارد باشد و نمی توان بیش از ظرفیت اصلی سینی ها از کابل های سنگین استفاده کرد قطعاً سینی ها و نردبان های بزرگتر متحمل نیروی وزن بسیار بالایی خواهند بود.

خدمات مهندسی برق آزما

 

در اجرای کابل کشی روی سینی چندین عامل مختلف دخیل هستند که شامل بکارگیری درست از اتصالات سینی کابل، رعایت کلیه ی اقدامات ایمنی ، انتخاب نوع قطعات حمایتی و پشتیبانی کابل اینکه از نوع سینی های مشبک باشند و یا از نوع نردبان کابل، و از همه مهمتر استفاده از عاملین متخصص در این زمینه می باشد. در ادامه به تفصیل در مورد هر یک توضیحات جامعی را ارائه خواهیم داد.

مشخصات فنی سینی کشی برق

به طور کلی سینی کشی کابل برق وظیفه محافظت از کابل‌ها و سیم‌های ساختمان را برعهده دارد تا از بروز اتصال و ایجاد آتش سوزی جلوگیری نماید. همچنین در هدایت کابل‌ها نقش مؤثری ایفا می‌کند. لازم به ذکر است ساختمان‌های تجاری و مسکونی در اغلب موارد به تغییر در سیستم سیم کشی نیازمند می‌باشند؛ سینی های کابل برحسب نیاز از ورق های با ضخامت 1، 1.25، 1.5، 1.75، 2، 2.5 میلی متر و و استاندارد 2 متری ساخته می شوند. سینی های کابل به طور معمول دارای ارتفاع لبه های کناری 30 ، 40 ، 50 میلیمتر برای افزایش مقاومت و تحمل بار می باشند. بنابراین برای اجرای این امر استفاده از سینی کابل در اولویت قرار می‌گیرد. همان طور که مطلع هستید کابل‌های برق ساختمان از مقاومت قابل توجهی بهره مند هستند اما با وجود مقاومت بالا، همچنان به مراقبت و نگهداری نیازمند می‌باشند؛ به طوری که باید در مقابل هر نوع خراش، آسیب و بریدگی محافظت شوند.

خدمات مهندسی برق آزما

 

در نظر داشته باشید سینی کابل یکی از ساده‌ترین و درعین حال رایج‌ترین روش برای محافظت از کابل‌ها و سیم‌های ساختمانی در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت سینی کشی کابل برق جزو مهم‌ترین تجهیزات صنعتی محسوب شده و از انواع روش‌های کابل کشی پشتیبانی می‌نماید؛ به طوری که با استفاده از آن طول عمر کابل و تاسیسات برقی تا حد قابل توجهی افزایش می‌یابد. توجه فرمایید برخی از سازندگان برای سینی کشی کابل، درپوش خاصی در نظر می‌گیرند تا از تابش مستقیم نور و پوسیده شدن کابل جلوگیری شود. 

یکی از مشکلات بسیار مهم و پر اهمیت در انجام پروژه های تعمیرات برق صنعتی و نیز تعمیر تابلو برق دستگاه ها و همچنین نصب و راه اندازی تجهیزات الکتریکی و تاسیساتی پیدا کردن پیمانکار خوب و قیمت مناسب جهت اجرای کابل کشی و سینی کشی بصورت اصولی و با کیفیت میباشد، اگر بدنبال یک گروه متخصص و مجرب جهت اجرای پروژه های خود هستید خدمات مهندسی برق آزما گزینه بسیار خوبی می باشد، زیرا در زمنیه تعمیرات برق صنعتی و تابلو برق دستگاه ها و نیز تاسیسات الکتریکی 20 سال تجربه دارد و پروژه های زیادی انجام داده است و میتواند کلیه خدمات مورد نیاز شما را انجام دهد.

خدمات مهندسی برق آزما یک پکیج خدماتی محسوب می شود، چرا که سابقه خوبی در تامین و نگهداری شرکت ها و کارخانه ها دارد.

دیدگاه گروه مهندسی برق آزما
داشتن ایده های موثر و جدید در ارتقای خدمات بهتر و با کیفیت، در راستای اهداف مشتری و داشتن صداقت کاری در عملکرد و حسن انجام کار
ما فراتر از یک نام

چرا باید خدمات مهندسی برق آزما را انتخاب کرد

01

کیفیت در خدمات

حفاظت تضمینی از موتورها

02

قیمت مناسب

طراحی تابلو و مونتاژ و نصب

03

در اسرع وقت

متعهد در انجام کار

اجرای سینی کشی و کابل کشی و نصب روشنایی و چراغ سقفی و نصب تابلوهای توزیع 100%

طراحی و نصب و راه اندازی انواع تابلوهای مدار فرمان حفاظت از موتورهای سه فاز و تکفاز 100%

ما فراتر از یک نام

گروه خدمات مهندسی برق آزما

آماده همکاری در زمینه تعمیرات برق و تابلو برق صنعتی و کابل کشی و سینی کشی و نصب وراه اندازی تاسیسات الکتریکی و نصب و تعمیر و نصب روشنایی و همچنین نصب دوربین و دزد گیر و سیستم های اعلام حریق با کلیه کارخانه ها و شرکتها و تالارها و کارگاههای تولیدی می باشد..

تصویر اسلایدر